Prekes pristatome visoje Lietuvoje.

Galimi pristatymo būdai Lietuvos teritorijoje

Omniva paštomatai

https://desire.lt/img/d/omniva.pngKaina: pristatymas į Omniva paštomatą kainuoja 1,95 €.
★ perkant už €25 taikomas nemokamas pristatymas
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame Omniva paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 7 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.

LPepress paštomatai

Kaina: pristatymas į LPexpress paštomatą kainuoja 1.69 €.
★ perkant už €25 taikomas nemokamas pristatymas
Trukmė: 1-3 darbo dienos. Didžiuosiuose Lietuvos miestuose siuntos į paštomatus pristatomos ir šeštadieniais. Švenčių dienomis siuntimo trukmė gali būti ilgesnė. Šventiniu laikotarpiu siuntų pristatymas gali užtrukti iki 7 darbo dienų.
Vieta: siuntinys atsiimamas pasirinktame LPexpress paštomate.
Pastaba: siuntinys paštomate laikomas 5 dienas, neatsiėmus per atitinkamą laiką yra grąžinamas siuntėjui.

Pristatymas

Visų prekių pristatymas, išskyrus tų prekių kurių aprašyme yra parašyta kitaip, yra pristatomos naudojant Venipak kurjerių tarnybą. Todėl užsisakius prekę būtina nurodyti teisingą telefono numerį, nes juo su klientu susisieks kurjerių tarnyba prieš pristatant prekę į namus. Klientui nesant namie siunta, bus palikta artimiausiam paštomate kuriame siunta bus laikoma 7 dienas.

Pristatymo politika:

  • Klientas įsipareigoja atkreipti dėmesį į nurodytą pristatymo terminą ir kreiptis į Parduotuvę tik tuo atveju, jeigu praėjo 24 valandos nuo pristatymo termino pabaigos.
  • Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą, bei asmenį, kuris prims prekes.
  • Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti Parduotuvei pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
  • Jeigu užsakymų negalime pristatyti per nurodytus terminus ir jei pirkėjas nesutinka laukti ilgiau, tuomet grąžinsime visus už užsakymą sumokėtus pinigus arba esant pirkėjo pageidavimui, pakeisime prekes kitomis.
  • Pirkėjas yra pats atsakingas, už teisingų duomenų nurodymą užsakymo formoje. Jeigu dėl pirkėjo klaidos, siunta yra neatsiimama ir grąžinama mums, pirkėjas turi sumokėti išlaidas, susidariusias už siuntos  pakartotinį išsiuntimą, pirkėjo nurodytu adresu arba pageidaujant, pirkėjui yra grąžinama už užsakymą sumokėta pinigų sumą išminusavus siuntos grąžinimo išlaidas.