Savo klientams siekiame suteikti tik aukščiausio lygio paslaugas, vengiame klaidų ir visos mūsų parduodamos prekės yra kokybiškos ir tinkamos naudoti. Įvykus nesusipratimui ir įsivėlus žmogiškai klaidai siūlome šių klaidų sprendimus.

  • Gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;
  • Gavote apgadintą prekę;
  • Gavote prekę netinkamą naudojimui.

Atsiradus vienai iš aukščiau išvardintų priežasčių, prekė keičiama identiška, tinkamos kokybės preke, o neturint kuo pakeisti, grąžinama visa už prekes sumokėta suma. Prekė yra pakeičiama arba už ją grąžinami pinigai. Jeigu norite pakeisti arba grąžinti prekę dėl kitų priežasčių, prašome susisiekti nurodytais kontaktais. Tokiu atveju, prekė neturėtų būti atidaryta pakuote, apgadinta ar praradusi savo prekinę išvaizdą.

Grąžinant prekę, prašome ant lapelio užrašyti kliento vardą, pavardę ir ar pageidaujate GRĄŽINTI, ar KEISTI Asmens informacija kaupiama ir saugoma nebus.

Grąžinimo sąlygos:

  • Prekės su nuimta etikete negali būti grąžinamos;
  • Grąžinamos prekės turi būti nedėvėtos, nesuteptos (lūpų dažais, makiažu ar kt.), neiškvėpintos, neskalbtos ar kitaip nesugadintos. Grąžinama tik tvarkingai supakavus;
  • Grąžinimo terminas yra 14 dienų. Jei nuo Jūsų prekių atsiėmimo praėjo daugiau nei 14 dienų, pinigų už prekes grąžinimas ar prekės pakeitimas negalimas.

Visas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu ar keitimu dėl aukščiau išvardintų priežasčių, apmoka pirkėjas. Pirkėjas prekę grąžinti gali pristatęs ją pardavėjo buveinės adresu. Visos grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nepradarytos, neišpakuotos ir nenaudotos (nebent buvo pažeista pakuotė ar prekė pasirodė netinkama naudojimui). Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos arba grąžinimo priežastis nėra pakankamai svari.

Grąžinant prekes LPexpress | Omniva paštomatu:

Žirmunų g. 64  Vilnius – Omniva
Žirmunų g. 64 Vinlius – LPexpress
+37068462592

Jeigu produktai grąžinami ne dėl pardavėjo kaltės, tokiu atveju pristatymo išlaidas padengia pirkėjas, pagal standartinius tarifus nurodytus šiame puslapyje: Pristatymo sąlygos, net jei ir buvo pritaikytas nemokamas siuntimas. Visais atvejais, prekės grąžinamos gali būti praėjus ne daugiau nei 1 mėnesiui po jų įsigijimo.Dėl prekės grąžinimo ar keitimo, neišvardintais atvejais, galutinį sprendimą priima pardavėjas, o visas su grąžinimu ar keitimu susijusias transportavimo išlaidas apmoka pirkėjas.

 

Susisiekite mail@gracias.lt