Prekių garantija

Tam tikriems mūsų siūlomiems produktams taikomas 24 mėnesių garantijos laikotarpis. Garantija gali būti taikoma tik mūsų siūlomiems techniniams produktams ir elektros prietaisams. 24 mėnesių garantijos laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekių gavimo dienos. Pagal Vartotojų teisių apsaugos įstatymą, garantija galite pasinaudoti remdamiesi sąskaita faktūra, kuri taip pat atlieka garantijos liudijimo funkciją.

Garantija netaikoma, jei:

  • produktas yra fiziškai pažeistas;
  • produktas turi nusidėvėjimo požymių dėl įprasto naudojimo;
  • produktas turi defektų, kurie atsirado dėl neteisingo, netinkamo ar neatsargaus produkto naudojimo.

Produktai, kurių garantija norite pasinaudoti, turi būti apžiūrėti, todėl maloniai prašome kartu su garantiniu reikalavimu pateikti nuotraukas arba vaizdo įrašus, kuriuose užfiksuotas defektas. Prireikus taip pat paprašysime atsiųsti mums produktą, kad galėtume jį patikrinti.

Jei patvirtinsime jūsų garantinį reikalavimą, atsiųsime jums naują produktą. Taip pat turite teisę reikalauti, kad jūsų produktas būtų suremontuotas, tačiau turite žinoti, kad remonto laikotarpis yra ilgesnis nei naujo produkto pristatymo laikotarpis. Jei remontas užtruks ilgiau nei 45 dienas, jūsų produktas bus pakeistas nauju produktu. Jei naujo produkto pasiūlyti negalime, grąžinsime visą produkto pirkimo kainą.

Savo klientams siekiame suteikti tik aukščiausio lygio paslaugas, vengiame klaidų ir visos mūsų parduodamos prekės yra kokybiškos ir tinkamos naudoti. Įvykus nesusipratimui ir įsivėlus žmogiškai klaidai siūlome šių klaidų sprendimus.

  • Gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;
  • Gavote apgadintą prekę;
  • Gavote prekę netinkamą naudojimui.

Atsiradus vienai iš aukščiau išvardintų priežasčių, prekė keičiama identiška, tinkamos kokybės preke, o neturint kuo pakeisti, grąžinama visa už prekes sumokėta suma. Prekė yra pakeičiama arba už ją grąžinami pinigai. Jeigu norite pakeisti arba grąžinti prekę dėl kitų priežasčių, prašome susisiekti nurodytais kontaktais. Tokiu atveju, prekė neturėtų būti atidaryta pakuote, apgadinta ar praradusi savo prekinę išvaizdą.

Grąžinant prekę, prašome ant lapelio užrašyti kliento vardą, pavardę ir ar pageidaujate GRĄŽINTI, ar KEISTI Asmens informacija kaupiama ir saugoma nebus.

Grąžinimo sąlygos:

  • Prekės su nuimta etikete negali būti grąžinamos;
  • Grąžinamos prekės turi būti nedėvėtos, nesuteptos (lūpų dažais, makiažu ar kt.), neiškvėpintos, neskalbtos ar kitaip nesugadintos. Grąžinama tik tvarkingai supakavus;
  • Grąžinimo terminas yra 14 dienų. Jei nuo Jūsų prekių atsiėmimo praėjo daugiau nei 14 dienų, pinigų už prekes grąžinimas ar prekės pakeitimas negalimas.

Visas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu ar keitimu dėl aukščiau išvardintų priežasčių, apmoka pirkėjas. Pirkėjas prekę grąžinti gali pristatęs ją pardavėjo buveinės adresu. Visos grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nepradarytos, neišpakuotos ir nenaudotos (nebent buvo pažeista pakuotė ar prekė pasirodė netinkama naudojimui). Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos arba grąžinimo priežastis nėra pakankamai svari.

Taip pat pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Pirkėjas prekę grąžina savo sąskaita, jei pardavėjas jį apie tai iš anksto įspėjo.

Grąžinant prekes LPexpress | Omniva paštomatu:

Žirmunų g. 64  Vilnius – Omniva
Žirmunų g. 64 Vinlius – LPexpress
+37068462592

Jeigu produktai grąžinami ne dėl pardavėjo kaltės, tokiu atveju pristatymo išlaidas padengia pirkėjas, pagal standartinius tarifus nurodytus šiame puslapyje: Pristatymo sąlygos, net jei ir buvo pritaikytas nemokamas siuntimas. Visais atvejais, prekės grąžinamos gali būti praėjus ne daugiau nei 1 mėnesiui po jų įsigijimo.Dėl prekės grąžinimo ar keitimo, neišvardintais atvejais, galutinį sprendimą priima pardavėjas, o visas su grąžinimu ar keitimu susijusias transportavimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Susisiekite mail@gracias.lt

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.