Turite klausimų?

Prekių pristatymas

Visos mūsų prekės pristatomos per 5-15 d.d. 

Prekės pristatomos  Venipak Kurjeriu tiesiai iki jūsų durų, siekiant užtikrinti maksimalų patogumą. Jei dėl bet kokios priežasties kurjeriui nepavyksta su jumis susisiekti arba jūs negalite priimti siuntos tuo metu, nebijokite – mūsų paslaugos yra orientuotos į jūsų poreikius.

Kurjeris, negalėjęs pasiekti jūsų tiesiogiai, paliks jūsų siuntą artimiausiame paštomate. Tada turėsite iki 7 dienų laiko, kad atsiimtumėte savo siuntą, tai leidžia jums susiderinti laiką, kuris jums labiausiai tinka.

Daugumai prekių yra naudojamas nemokamas Venipak pristatymas. Tam tikros prekės turi galimybę būti pristatomos per Omniva arba LPexpress paštomatus.

Už prekes atsiskaitoma iš anksto. Tai galite padaryti per internetinę bankininkystę, bankiniu pavedimu arba grynais Maxima kasoje bei Perlo terminale.

Prekės sekimas

Norėdami sužinoti kur yra Jūsų užsakymas ir kiek liko laiko iki jo pristatymo: parašykite mums į  mail@gracias.lt arba paskambinkite į +37068462592.

Prekės grąžinimas

Jeigu gavote nekokybišką prekę, ji gali būti grąžinta per 30 dienų nuo užsakymo gavimo. Nekokybišką prekę nemokamai pakeisime į naują prekę. Jeigu negalėsime pakeisti produkto nauju, pirkėjui bus grąžinama visa sumokėta suma, išskyrus pristatymo mokestis. Dėl prekės grąžinimo susisiekite su mumis el.paštu: mail@gracias.lt nurodydami savo penkių skaitmenų užsakymo numerį (pvz.: #12343),  bei grąžinimo priežastį.

Vardas: gracias.lt

Omniva arba Lpexpress paštomatai: Rimi Varnių g. 41, Kaunas

Telefono numeris kurį nurodyti: 37068462592

Jei turite daugiau klausimų kreipkitės mail@gracias.lt arba +37068462592


Pirkinių krepšelis